Grönalund 26/4

det är ett underbart roligt minne må jag säga :) den nya karusellen var verkligen jätte rolig men man kan ju diskutera om det var värt det för 2 timmars kö, haha men det tycker jag ändå! :D
sen åkte jag frittfall-tilt, haha den var också jätte kul! fast ändå läskig men det är en sån här karusell som man vill åka om och om igen, man får aldrig nog :D jag känner mig stolt att jag åkte alla "värstingar" hahah.
Men det jobbiga var att det var premiär så väldigt mycket folk och då menar jag mycket men det fina vädret gjorde att man inte tänkte på det! sammanfattning: en grymt rolig dag som man absolut vill uppleva igen!

 
(fattar inte hur jag vågade egentligen) ;)

   
(på väg upp i frittfall-tilt) :D

 (dagens outfit) :) 
*hög midje kjol
*vit kofta

Tack kusin för en trevlig dag!
puss puss

Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

är du och jesper kusiner? :)

2009-04-29 @ 14:32:22
Postat av: Shantall

VAR INSANE ROLIG? :D

2009-05-01 @ 12:55:27
URL: http://alwaysshanty.blogg.se/
Postat av: Jossan

JAAA! jätte rolig! :D

2009-05-01 @ 18:06:46
URL: http://josefinesofiaelisabeth.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0