klämmdag

jag har kommit på en sak att torsdagen är bara en jobbig klämmdag man väntar bara på att det ska bli fredag och helg, exakt likadant som att vara 17 då vill man ju bara bli 18 lixom ;) det är sant!
sen är torsdagen "mjukisbyxornas" dag och såkart följer jag detta och tog på mig ett par mjukisar idag! (a) :)
Men allt det här är nog pga att Torsdagen är en lång och jobbig dag och alla har långa skoldagar. 
Idag gick vi helt enligt shema och på lunchen gick fanny och jag hem till henne, det är verkligen mysigt en sån här varm vårdag :) 
Imorgon är det iaf fredag och helg! äntligen säger jag bara! :D och imorgon blir det glass igen det kan jag lova! :D 
nej nu ska jag slänga in några bilder från idag sen blire det tv och grannfejden!

 
    

Dagens outfit :
*Rosa kofta - Zara
*Gråa mjukisar - Inter sport
* Vitt linne - fick i present
*Glasögon - Fannys köppte i thailand
*Strumpor - hm ;)


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0