Påskloov ♥

Äntligen är det loov! verkligen hur skönt som hellst!
kom hem från träningen för kanske 1 timme sen och gick direkt ut i solen för att schteka! :D haha jag måste faktist säga att jag blev brun :) jag har jätte mycket planer inför lovet tex. så ska vi åka in och shoppa! länktar redan har jätte mycket som jag vill ha, tänker inte skriva upp allt nu men berättar vad jag köppt sen.  Sen nån träning så ska jag och syster ta cykeln på tåget och sen cykla t badet ist för att ta bussen, sen efter träningen ska vi cykla runt i stan och köpa glass och sånt, hur mysigt som hellst! :) sen har jag mycket mer att göra, men det tar vi någon annan dag!
Nej nu ska vi grilla , och jag ska nog sola lite till ;) haha , och med den här bilden säger jag:

 

Ciao <3


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0