Saturday

* lördag,
började med att gå upp tidigt och var väldigt trött, sen var det träning 11:00 - 14:00 :)
och sen kom jag hem och har bara slappat hela dagen! riktigt härligt!
just nu håller jag på med min nya header och bestämmer lite bilder jag ska ha, men vet inte riktigt vad jag ska ha. Har typ bildbrist för fanny har inte skickat bilderna än sin igår... :P det blev ca. 230 bilder på BARA en kväll haha det är riktigt bra jobbat asså :)
men när jag letade igenom mina dokument så hitade jag en riktigt rolig bild,  haha men älskar den i alla fall! ♥ Det är jag och johanna ifrån allsång förra sommarn, gud vad härligt det var! Men kolla inte på hur jag ser ut man har verkligen förändrats på bara ett år :)
ikväll så händer inget speciellt kanske en film kväll vem vet? men det går i alla fall en bra thriller på 4:an ikväll 21:30 den hette typ phone both tror jag, den kanske man ska ta och se då ! :D
nej nu måste jag fortsätta så jag blir klar någon gång!



pussar på er!

Kommentera gärna!
Postat av: Johanna

Aaaw ! I miss it. Det var så mysigt den dära kvällen. Är du och eve på att dra in i sommar igen? :D <3

2009-04-26 @ 12:02:38
Postat av: Jossan

Gud jag är lätt på, länktar verkligen tillbaka!! :D <333

2009-04-27 @ 21:25:52
URL: http://josefinesofiaelisabeth.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0