Today it's saturday

idag är det lördag och måste bara säga: vilket grymt sommarväder! I really like it! idag var det först träning men eftersom det var soligt ute så gick vi, från södra till badet riktigt härligt må jag säga :)
mamma och pappa gör iordning maten och det står grillat på menyn idag! :D 
förut så började jag tänka på min önskelista :P haha men jag önskar mig framför allt en liten dator ni vet en sånhär jätte liten, dom är grymt snygga! då kan jag sitta och roa mig på tåget påväg in till träningen och typ ha i bilen dom är verkligen jätte smarta :) men antar att jag får den i present. men det är en bit kvar till den 4 november ;) men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... fast det där kan jag inte riktigt hålla med om :(


Slänger in en bild på datorn.

Fortsatt trevlig lördag ;)<3

Kommentera gärna!
Postat av: Emma

cool data ;)

2009-05-04 @ 11:45:53
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0