Prioriteringar

äntligen är jag klar med pluggandet! det blev en "fantasy-berättelse" på 5 sidor! :P haha är faktist ganska nöjd men det tog en timme så är typ helt slut nu, men det skulle ju bli klart ju så..
sen hade jag 3 läxor till men dom fick jag skita i idag kanske hinner imorgon :) haha (aa)
nu när jag är klar fick det bli lite slapp vid tv:en och kolla på room service och dom gör om E.M.Ds typ "hang out room" och håll med visst är Erik snyggast?  ;) min syster tycker danny men han e ful :P haha
jaa vad säger man imorgon är det torsdag sen är det en dag till sen är det HELG! och det betyder grönalund på söndag! :D
jaa man får väl ha kul så går väl tiden fort ;) tänkte publicera lite fotton men min mobil cpar sig så det funkar inte kanske kan ta det imorgon :)


hare bra! <3

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0