Jag funderar...

hej klockan e 20 över 8 och jag har precis satt mig ner för att kolla på färjan :D jag älskar det programmet så jävla härligt att se alla som gör bort sig i tv ;) Jag skulle lätt vilja jobba som en sån :)
idag hade vi dubbla pass på träningen , och det var grymt jobbigt kan jag säga men jag bet ihop och orkade ändå träna klart! ;) men imorgon blir det lite lättare vi ska bara träna 1 pass för efter ska vi göra nån aktivitet med hela gruppen och vi har inte fått veta vad det är än? men jag tar på mig vanliga kläder och hoppas på det bästa :P
Men jag funderar lite på om jag måste plugga lite imorgon också har inte gjort klart SOn än och det är bättre att göra klart den nu så slipper man i skolan ;) måste bara säga att jag har bildkris just för tillfället så blir ingen bild idag men ska bli bättre på detta :) nej nu e pausen slut så måste börja dra mig till tv:en nu!

See ya!

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0