ÅRE

hejsan hejsan här uppe i åre är det bara fint :)
det är tredje dan vi är här i dag och det känns som om jag redan har sett allt. Men det finns ganska mycket mer att se eftersom det kallas "staden som aldrig sover' och det kan jag faktist hålla med om det är fester hela tiden :)
Just nu sitter rebecka och jag och tar lite bilder och som vanligt har jävligt roligt, men vi funderar på att snart gå och lägga oss. (och dessutom håller hennes batteri till kamran på att ta slut ;))
Idag har vi också badat på holiday club typ ett äventyrsbad och det var inte så roligt som vi hade tänkt oss men det dög.
Annars är det väldigt roligt här men imorgon hoppas jag på lite shopping :D hihi
 Jag åker hem på fredag och det ska ändå bli lite skönt för jag saknar alla där hemma grymt mycket!

Puss eran J
(bilder kommer imrgon eller hemma sen)

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0