last night of freedom

Idag så försov jag och min syster oss... inte bra där asså men vi hann som tur va! :) Nu väntar vi bara på att mamma ska komma hem så vi får i oss lite mat sen drar vi in till storstan, vi ska leta efter lite kläder eller jag ska det iaf. :D Fast såg att det började regna nyss så det kanske inte blir så härligt trotts allt...
Sen efter det är det ju träning igen.
Men sen ikväll ska jag nog umgås med fanny det är ju sista kvällen i frihet :'( buhuuu *ångest* Men vi får göra det bästa av kvällen som är kvar iaf.
Nu måste jag nog fixa det sista och försöka hitta min plånbok som har gått och gömt sig...


Kommentera gärna!
Postat av: SARA [fotoblogg]

SV: det står på designadinblogg.se :)

lycka till!

2009-08-18 @ 21:54:56
URL: http://saars.blogg.se/
Postat av: SARA [fotoblogg]

SV: det står på designadinblogg.se :)

lycka till!

2009-08-18 @ 21:55:02
URL: http://saars.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0