The voice 09

The voice igår var verkligen skit roligt för  jag och fanny stog mitt i smeten men när vi gick in och ställde oss och det var typ en halvtimme kvar så var det inte så mycket folk så då var det bara att ställa sig. Men sen när det var typ 5 minuter kvar så blev det värsta trycket och alla trängde sig fram men det är väl det som är the voice antar jag? :)
Sen artisterna kanske inte var dom bästa men det gjorde inget för vi kunde ändå låtarna och alla bara kolla på oss som vi var dumma i huvudet när vi stog och sjöng ^^ men vad gör man annars där.
Sen allt runt om kring som innan och efter det är ju det som är roligtast!
Nej det var en kväll jag sent kommer glömma :D


*Men nu ska jag nog börja göra mig iordning sitter fortfarande i ett par avklippta pyamasbyxor och fannys tjocktröja så ;).

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0