I want to break free

Idag har jag haft en riktig slappardag :) och jag kan inte säga mer än I LIKE IT! Konstigt nog så gör jag det...
det ända som har varit jobbigt är vädret för det är lixom för kallt för att ligga ute och sola, och det är för tråkigt för att bara sitta inne,  men det har ju varit rätt skumt väder på sistonde för ena timmen är det strålande sol och 30 grader, sen andra timmen är det 10 grader och ös regn :( Så jävla tråkigt, fast vad kan man säga det är ju sverige vi bor i :(
Jag har bestämmt mig att när jag har gått ut gymnasiet så tror jag fan att jag ska åka utomlands och plugga :) fan vad härligt asså :D
Men nu är det färdigpratat för mig för det är dags för middag

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0