kläder, kläder och ännu mera kläder...

Idag kom jag äntligen hem med lite kläder jippie! :D Jag orkar inte visa allt nu men det var mest bas-tröjor, som alltid går åt :) Det var en riktig mysig dag inne i stan men såklart när man går där inne och shoppar så blir det att ju mer man köper desto mer vill man ha! så jag skulle kunna köpa mycket mycket mer än det jag köpte men fick sätta en gräns för mig själv ;) Annars kunde jag lika bra köpa hem hela köpcentrumet. hahah

*Sen när jag kom hem så började jag måla lite här i sommarstugan man måste ju göra det så fint som det går här nere. och så stor städade jag lillstugan så nu hoppas jag bara att rebecka vågar sova där ute när hon kommer för annars tvingar jag henne ;) För vi ska sova där, för det är typ sjukt mysigt nu :D Okej det där lät lite elakt men ni förstår vad jag menar. 

Nej nu ska jag nog gå och göra det bästa av den här kvällen, och förstås äte en smoothie :D
pussss

Kommentera gärna!
Postat av: FannY - blir veckans blogg?

Vill du bli veckans blogg i min blogg? Skriv en söt kommentar :)<3



Mohahhah :)<3

2009-07-26 @ 23:01:24
URL: http://likepettersson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0