Onsdag den åttonde juli

Jaa det är dagen idag det :) Den här dagen har varit ganska bra faktiskt
Efter träningen åkte jag, ella och rebecka in till stan för vi skulle kolla på bio, det blev baksmällan. Den var faktiskt riktigt bra måste jag säga, riktigt rolig och as härlig ;) Den får defenitivt  5/5 j'n JJJJJ superr!
Men annars så hände det inte så mycket ikväll, hade tänkt att gå ut med några men snälla kolla ut, lever vi i nån jävla regnskog nu eller! Nej det är verkligen grymt tråkigt så vi bestämmde oss för att ställa in det, tyvärr :(




Annars vill jag bara att fanny ska komma hem, saknar henne förjävligt, för när hon kommer hem då är det hon och jag resten av sommaren det har jag bestämmt ;) Saknar dig söt <3

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0