Smoothie eller inte smoothie, smoothie eller inte smoothie?

jag ligger och funderar på om jag ska gå upp och palla göra en smoothie ;) men får se om jag orkar...
idag så har pappa och jag cyklat 3,5 mil kan ni förstå! det är grymt långt, jag kan knappt fatta själv att jag orkade :P men vi cyklade en bit länngs med göta kanal det var jätte fint :) sen när vi kom i "mål" så mötte vi sis och mami och vi köppte en glass i söderköping och gud var dom var goda. Men den som vi köppte kostade 28kr tror jag men den dyraset kostade 119kr! jag skulle aldrig köpa en sån glass men det är tur vi är olika ;)
nej nu ska jag kolla lite på tv och kanske göra en smoothie ;O (orkar inte lägga in alla bilder så ni får nöja er med en)
pusssssar från eran J



Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0