Bättre än inget

kom precis in från middagen, vi har gäster från gävle här på besök :)
Jag och syster började precis kolla på 101 dalmatiner på 4:an älskar den! men det var ett tag sen man såg den i alla fall. Och nu kom hon in med godis och mer tee till mig, riktigt gott :D men jag ska ändå hämta lite läsk tror jag för det skadar ju aldrig lixom ;)
Idag har det varit en till slappardag med mer solning och badning och även mer vattenskidor men idag testade jag att åka på en skida och det gick väl sådär xD haha men jag stog i alla fall i 2 sek ;) Men man kan ju inte vara bäst på allt.
Men nu måste jag fortsätta kolla på filmen! blev inte så långt inlägg men det är bättre än inget som man säger.
puss

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0