sammanfattning

Okej jag tänkte jag skulle berätta lite smått vad som har hänt undertiden jag har varit borta :) 

Jag åkte fört iväg på USM i jönköping, där gick det helt okej jag klarade EJM poängen på 3m! :)
Sen har jag syster och Ella varit på allsång! det var så grymt kul vi såg Johan palm, malena, och nårgra andra. Men det
 roligaste var nog efter när jag och ella skulle få Johans autograf ;) hahah Men efter lång väntan så fick vi den tillslut!
Sen igår så gick jag och rebecka på stan i sthlm, jag hittade 2 tröjor en från monki och en från gina. Båda var väldigt fina tycker jag :D Se kommer jag inte på så mycket mer det har mest varit sol och bad och bara haft ett mysigt sommarlov!
här kommer lite bilder :)
USM!
   
                                                                   

   

   

 
Det var några bilder från USM :P
Här kommer Allsången!
  
Älskar dig <3
  
Fan vad söta! (aa) :P

  
Malena


Hahahahahahahah

 
Allsång, Vem fick sjunga i micken? :D

  
Allsång, autografer!


Lite bilder från Allsången! :)


Asså det finns inget bättre än det här! :D

Kommentera gärna!
Postat av: Jossan

Jag såg dig på tv, asså när du var på allsång på skansen. :)

Ha det bra!

Kram Jossan.

2009-07-06 @ 14:46:32



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0