7:an avklarad!

Jaa nu är min sista dag som 7:a gjord känns jätte skönt faktiskt, men ändå lite sorligt.
Håller precis på att prov mina kläder och så så att allt blir frid och fröjd tills imorgon, annars blir det kaos det kan jag lova ;) men mitt hår hur ska jag ha det? blir nog bara naturligt plattat eller nått får se! 
Idag så var dagen också väldigt chill.. och på tåget på väg hem fick jag veta värsta god nyheten: Om en vecka får jag min mobil tillbaka! då blir min blogg bombad med bilder! Fast måste vänta en vecka först..
Nej nu måste jag fortsätta med mitt tänkande och catwalkande inför syster så kanske skriver ett imorgon om jag hinner och inta är allt för stressad,
Big love from J,




Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0