Det var inte igår :)

sitter och kollar på "hjälp jag är med i en japansk tv-show"  och jag säger bara vilket jävla sjukt program :P haha dom bara skriker hela tiden och bryter på japanska, haha.. men jag hoppas att det skulle komma nått annat bättre idag, är det inte typ desperata hemmafruar idag, eller när är det? ;) har inte riktigt koll.

mamma kom med en god nyhet idag som jag hade glömt, vi ska åka in och shoppa imorgon, men eftersom jag redan har en skolavslutningsklänning så blir det nog bara skor och lite acessoarer som jag ska ha till ;) sen blir det säkert något mer som jag kan fjäska mig till, haha det brukar vara så :) men vi ska äta och så där inne och så, ska bli riktigt mysigt! 
nej nu börjar "oskyldigt dömd" en film som resten av familjen skulle se, får väll se hur den är :P



-See ya bitches ;) hihi
p.s. väldigt gammal bild bara :P

Kommentera gärna!
Postat av: Celinè

snygg header!=)

2009-06-05 @ 21:13:19
URL: http://celineberg.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0