I taket lyser stjärnorna

Det blev ingen utekväll idag det blev en filmkväll istället som också var väldigt mysig i alla fall i det här vädret, men den filmen vi såg...ÅH herregud vad den var sorglig jag lovar att jag grät hela tiden... :( men jag kan inte säga att den var dålig för den var ändå bra och den är värd att se ;) okej det där lät konsitgt men jag hoppas ni fattar vad jag menar :P , aja lite mer posetiv kunde den ha varit. Men man måste defenitivt se den igen..
JJJJ - Den får 4 av 5 j'n av mig :D

 

Kommentera gärna!
Postat av: Fanny - Foto och Vardag

hahaah, det därär våran flumhumor, 4 J av jossans j´n ;D

2009-06-16 @ 09:51:27
URL: http://likepettersson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0