Skriver man A skriver man B

Mitt mål är att göra så många inlägg som möjligt per dag fast bara om jag har något att skriva annars är det ju onödigt... men tänkte skriva ett i skolan på bibblan men vi har en sån tjurig tant som jobbar där så så fort man rör sig får man typ skäll :S... åh vad jag hatar sånna kärringar, som hatar barn... sån ska inte jag bli när jag blir pansonär iallafall :P haha påminn mig om det! Men sånna är väll typ alla bibblan tanter... Hahah
 
Jag stannade precis upp mitt i inlägget för att gå ut en liten stund me nåra kompisar men nu är jag tillbaka , och jag har glömt vad jag skulle skriva så vi får sluta där :) kyss
 

Kommentera gärna!
Postat av: K

vilka gick du ut med? :)

2009-06-09 @ 22:56:16



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0