Tack till alla omtänksamma människor!

Asså ibland kan jag ha sån jävla tur i själva oturen för idag när vi åkte tåg in till träningen så hade jag min mobil med mig såklart (som jag hämtade igår) och vad tror ni jag gör jo jag glömmer den på tåget! för vi hade så jävla brottom av... duktigt josefine!
 Men sen finns det så jävla snälla människor här i världen, så det var en kille som tog upp den och ringde till min mamma! :D åh vad lättad jag blev! så idag på lunchen åkte jag, sis och rebecka (för utan henne hade vi inte hittat) tills hans jobb och mötte honom i receptionen, och där stog han med min blåa mobil i sin hand! Åh ni anar inte hur glad jag blev! SÅ stort tack till dom snälla människor som finns! :D
Fast jag tror jag ska gå och köpa en triss eller nått för som man säger plötsligt händer det Hahah! :D


(det skulle publiceras igår)

Kommentera gärna!
Postat av: Elma

Duktigt Jossan. ;) Men du hade riktigt tur iallafall :)

2009-06-18 @ 16:54:20
URL: http://elmz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahah ja det kan man ju säga ;)

2009-06-18 @ 19:13:09



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0