Tiotusen röda rosor vill jag skänka dig....

tänk 7 timmar inne i stan! :) åhh jag älskar det säger jag bara, jag skulle ju bara köpa lite sa jag ju men såklart så blev det väldigt mycket mer! men jag säger bara "jag gillar att kunna se mina pengar-hängande i garderoben" Haha så jävla bra! 
Men jag kan lägga in bilder imorgon på kläderna men just nu har jag inget att fotta med för min syster tog nyss kamran och min mobil e på lagning *sorry*
sen skulle vi köpa rosor som en student-present och det var en rolig händelse :P
Jag- Hej jag skulle vilja ha en ros, dom kostar 30 va?
Säljaren- aa men du kan ta alla ist.
Jag- Ähh vaddå?
(han slår in 10 stycken)
Jag till mamma - Sa jag ens ja? :P 
Mamma till mig - Det verkar så 
Säljaren -  Aa det blir 60 kr
Jag - Aha här då :P
Sen fick vi gå och släpa på 10 stora rosor i 4 timmar :P haha *suck*...
Nej nu måste jag äta lite godis och vila mina fötter lite ;)
 Puss!!


Kommentera gärna!
Postat av: Celinè

Taack=D

2009-06-05 @ 22:23:38
URL: http://celineberg.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0