Jossan tycker till!


* Att det bara är 2 dagar kvar till skolavslutning! :D och jag vet vad jag ska ha på mig!
JIPPIE!
* Att jag har hållt mitt rum rent i snart en vecka!
*Att jag fick VG+ på mitt matte prov! + att jag kunde mitt So prov som jag hade idag!
*Att det skulle bli varmare imrogon!
*Att jag har varit allmänt glad hela dagen!
*Att jag är så påhittig, och piffade mitt rum med blommor från rabatten!
*Att det var kort träning idag!
*Att jag äter nyttigare!


*Att jag hatar det här äckliga "svensk sommar vädert"!
*Att jag knappt ätit något på hela dagen!
*Attt jag är avensjuk på alla som tar studenten!
*Att jag har ont i hela kroppen!
*Att min skola bara är så allmänt jobbig!
*Att det tydligen var träning imorgon...!
*Att mina naglar aldrig växer! och alltid går av!
*Att svenska flaggan är blå och gul!

Haha min aldeles egna lilla lista!

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0