My day in letters

Idag är det söndag = slappardag :)
Men min dag börja med att jag gick upp vid 11 eftersom det blev ganska sent igår..
men roligt hade vi ju i alla fall och är inte det huvudsaken? (lägger in bilder när emelie har skickat dom)
Annars idag så åkte först jag och pappsen ner till stan, jag vet inte riktigt vad vi gjorde vi bara va där helt enkelt ;)
Sen kom jag hem och har stoooor städat mitt rum, haha jag var verkligen
tvungen för fick dåligt vibbar så fort jag gick in i mitt rum... "/ och det måste vara andar i mitt rum,
för jag lovar när man går in i det så blir man typ rädd... måste anställa en sånhär som sprider rökelser i mitt rum :P haha
 Men just nu så sitter jag i soffan och fantiserar om allt jag vill ha, och kollar på nått matlagningsprogram, kanske ska kolla och lära mig lite ;)
Nej nu måste jag gå, för damsugaren kallar på mig!
big kisses from me!

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0