No stress!

kom nyss hem nyfriserad och fin! blev ganska bra faktikt. Men blev bara topparna och så nu men efter sommarlovet ska jag förändra mig kanske färga brunt eller kort eller lockigt... jag vet inte riktigt nu det får jag se då :)
Men det är bara det att jag inte vågar, tänk om man klipper kort så blir det heeelt fel, då tar det ju långt tid innan det gamla kommer tillbaka.. men det gäller bara att våga!


Juste min stress premiär gick ju sisodär.. stressade lika mycket iaf och glömde typ allt, så nu har jag skrivit ner ett halvt a4 papper med saker som vi ska göra i skolan, så nu ska jag INTE stressa! eller försöka ialla fall!  önska mig lycka till! :)  "I don't wanna work today, maybe I just wanna stay, just take it esay cause there is no stress!"
ska nog ut och sola nu hoppas det är lite varmt iaf. :)
 
-Love J

Kommentera gärna!
Postat av: Fanny - Foto och Vardag

fuck you :D, det var jag som kom på det :P

2009-06-03 @ 22:03:07
URL: http://likepettersson.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha jag vet gumman! :P

2009-06-04 @ 14:49:54



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0