författare nästa ?

nu är det bara några timar kvar tills vi ska gå upp igen, ska möta gruppen kl.6 på arlanda ;) men det är ändå mysigt att gå upp sådär tidigt! :D dagen idag har bara varit en normal dag, fast jag valde att hoppa över gympan pga. förkylnuingen vill ju inte bli sjuk nu till Amsterdam.
är just nu hemma själv för mamma och syster är ute, och då passade jag på att skriva lite, jag skrev en lapp till rebecka som hon ska få läsa imorgon haha låter lite konstigt men det är nog bara vi som förstår ;)
kanske ska bli författare vem vet ? (som hana sa) men det känns inte som det riktigt är min grej :p
 nej nu tror jag nog att det börjar bli dags att packa det sista :) men ni får ha det bra här hemma nu jag kommer hem på måndag och ni kan INTE nå mig på mobilen :P  hahah
hare bra pussss

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0