Home again

Nu är jag hemma igen och tänkte göra om min header , men har slut på fantasi men måste försöka i alla fall :)
Imorgon börjar vi 9 igen och slutar halv 2 som vanligt och vi ska nog läsa hela dagen, det är riktigt skönt!

Men en sak bara, ni som bor i lilla nynäs vet säkert att det ska bli mototrväg mellan stockholm och nynäs asså ni anar inte hur skönt det är! :D istället för att det ska ta 1 timme att åka till sthlm så tar det typ 30 minuter, eller när det är klart för än så länge är det bara en liten bit av vägen klar, men man känner ändå skillnad, RIKTIGT SKÖNT!

Sen kom min munkjacka idag som jag beställde från H&M den är helt naturlig grå men ändå snygg, för den passar till det mesta ;) nej nu ska jag nog börja avsluta det här inlägget och kolla på TV, sen tänkte jag försöka mig på brun utan sol, så får vi se hur det går! :P haha Hejsvejs!

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0