Riktig sommar!

Igår så var jag ju på fest hos emelie, det var verkligen jätte roligt måste jag säga, vi hade vattenkrig på dan först, och sen senare mot kvällen så gick vi ut :) tror jag var hemma fram emot 1 tiden nån gång :)

Idag har det inte blivit så mycket bloggande pga. jag vaknade vid 11 sen direkt så drog mamma och jag ut till ett place och solade, sen efter det så solade jag ännu mer här hemma :) riktigt skönt för det är så jävla varmt ute!
det har helt enkelt bara varit en chill dag idag. Sen hittade jag en klänning ifrån min systers garderob som hon tänkte lämna tillbaka men jag tyckte den var fin så jag och mamma klippte och klistrade lite i och nu ska jag nog ha den på skolavslutningen :), fattas bara skor nu och det lutar mest åt några gladiatorsandaler, tror det kan bli lite fint :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu kanske bara ligga och tare lungt i den härliga värmen ;)


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0