R.I.P mobil

vad ska man säga, idag i skolan så råkade jag tappa min mobil ifrån mitt skåp så den ramlade på stengolvet i korridoren och jag menar jag har tappat den jätte många gånger och ibland har det inte ens blivit en repa men just nu.. *suck* hela min mobil delade sig i två delar :'( lite komiskt är det, för mobilen funkar fortfarande.. :P . Men jag vet att det kommer ta typ 40 år innan jag får tillbaka den :( R.I.P mobilen. Fast lite tur hade jag att mina bilder och det inte försvann men det var väll det ända som var bra.. :'(  ååhh jag börjar gråta asså...
nej nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv och kolla på uggly betty ;) 

         

Kommentera gärna!
Postat av: Therése

Hejsan! Tackar så mycket, men ska inte ta åt mig för mycket av min design, det är nämligen min kära vän som har gjort den till mig. Tyvärr är jag ledsen, men kan inte hjälpa dig så mycket är jag rädd! :/

2009-05-19 @ 20:57:27
URL: http://terranwallhult.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0