Hemmasjuk!

hemma igen :D och nu ska jag vara hemma lääänge innan nästa resa hoppas jag :) det var verkligen grymt roligt där nere. Och tävlingarna gick helt okej kom hem med ett brons iaf! Sen en dag åkte vi in till stan i amstedam och det var jätte mysigt vi gick och strosade på några gator, fast det regnade jävligt mycket så det var ganska kallt. Men ändå hade vi bestämmt oss för att köpa glass så det fick bli en mc'flurry på mc'donalds, slutar alltid med det :P men det var en minnelsefull resa måste jag säga! (lägger förhoppningsvis in lite bilder någon annan dag)

Jaa ni kollar säkert på klockan och undrar varför jag inte är i skolan joo jag är SJUK!!! :'( när jag äntligen skulle få gå i skolan igen så blir man sjuk.. *suck* men det är bara en förkylning så hoppas jag kan gå imorgon för har typ proppat i mig frukt och godis hela morgonen och det brukar vara en bra medecin ;) fast ska nog ta och kolla vidare på tv nu :)





Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0