Glass, glass och mera glass!

idag hade vi det där jobbiga NO provet som jag har pratat om, okej, så dåligt kanske det inte gick gick faktiskt helt okej måste jag säga men nu äre bara att vänta och hålla tummarna och hoppas på det bästa :)
efter skolan drog jag hem till fanny. Först så åt vi toast med oboy (haha alltid mellis hemma hos fanny) sen efter det såg vi på film, tills vi blev as sugna på att fotta så vi gick ut med henes system kamera, det blev as fina bilder :) kanske kan lägga ut några imorgon har inte fått dom en :P men en perfekt vårdag för fottning :D
Juste har ni lurats något idag då? haha tyvärr är det bara jag som har blivit lurad har inte lyckats med att lura någon annan (som vanligt asså) ;) haha
Just nu har kag precis ätit upp min choklad glass riktigt gott! Jag har typ ätit 3 glassar den här veckan! :D haha jag älskar verkligen glass! :)
Neej, nu ska jag nog börja packa tills imorgon och kanske ta en liten portion glass till ;)

Hare bra! <3

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0