påskgodis

kom precis hem efter en lång helg, först ett dubbelpass på träningen..sen bar det av till morfar :)
men i våran släkt så har vi ett problem vi äter typ hela tiden: mat, fika, mat, fika,mat hela tiden :P haha och nu när det är påsk, så finns det ju godis och då ska man ha påsk ägg såklart! (a) haha så jag vet inte hur mycket godis jag har ätit den här helgen orkar inte ens proppa i mig en till! och mamma som just ställde fram marsipankycklingar och dom kan man inte motstå! men måste faktist försöka ;) hahah
idag har jag faktist solat lite också på dan för i oxelösund var det soligt och varmt, så då lyckades jag och min syster få lite färg trotts allt :D älskar att vara brun ;) men vem gör inte det!
måste få lite mer färg nu för det är typ 4 dagar kvar på påsklovet bara :( orkar verkligen inte, men jag har redan börjat räkna dagar tills sommarlovet så! :D
nej vänta jag hörde någon ropa :O... OJ det vara bara marsipankycklingarna! :P haha

hej svejs!

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0