Larmet gick!

Just nu sitter jag här hemma, hade precis fått ett samtal från emelie men tyvärr gumman jag är så jävla trött efter dagens träningspass att jag inte orkade gå ut med er idag...det var till och med dubbla träningspass med en paus emellan med lite lunch och grejor =) Då passade jag och rebecka att ha lite kul uppe på 10:an haha det är nog bara vi som förstår så orkar inte berätta! <3
Men annars har jag inte gjort så mycket idag. efter träningen åkte jag , mamma och syster in till stan (jag skulle shoppa lite) och jag hittade faktist ett par jätte snygga jeans från cheap monday (ett par ljusa) jag e verkligen fattig på jeans just nu så dom där kom jue som "grädde på moset"... men det blev bara lite shopping mer blir det nån annan dag på påsklove :)
Pappa drog just iväg med moppen , larmet gick typ! så han väckte alla grannar :O haha och syster drog till en kompis så just nu äre bara jag ensam kvar i den här lilla stugan. 
Var det nån som såg på "du är vad du äter" om ni gjorde det så var den där tjejen som hette fideli som visade simhopp min träningskompis :D hihih nej nu tror jag att jag ska börja packa tills imorgon ska åka och hälsa på morfar.

 så här såg jeansen ut :) (fast detta är inte jag)

pusss <3


Kommentera gärna!
Postat av: malin karlsson

Jaha, okej! =)

2009-04-09 @ 16:56:28
URL: http://malinmalinmalins.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0