Hatar måndagar...

kollar just nu på färjan :) som verkligen är grymt bra, haha.
men jag såg också att min statistik hade stigit och jag vill välkommna alla nya besökare! :)

är ensam hemma för sis och mama sulle åka och handla det är typ as läskigt för det måste spöka i vårat hus :'( och jag orkade verkligen inte följa med heller för är grymt trött efter träningen måste jag säga..  även om vi inte gjorde så mycket så är det ändå måndag ;) haha Hatar måndagar...
men jag har faktist inget mer att skriva så jag skriver imorgon istället, för jag kom på att jag har tyska glosor tills imrogon och jag har inte ens boken hemma så jag får se hur jag nu löser det, fy på mig! :P
nu kom mamma och sis och dom kanske har nått snacks i ica kassen ;)

puss på er

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0