Hello again

FÖRLÅT jag vet att det var länge sen men när det är sommarlov så har jag ingen tid...
Men nu är jag äntligen hemma i nynäshamn, äntligen får jag träffa alla :D Men jag blir inte här länge utan imrgon redan så åker jag upp till åre med rebecka :D (det är inte lätt att vara på resande fot) men vi blir bara där några dagar sen kommer jag hem.
Tyvärr så orkar jag inte berätta allt som har hänt utan jag har varit i min sommarstuga, tagit det lungt, haft kompisar på besök, gått på boda borg ;), shoppat, badat, solat och bara haft det allmänt trevligt!
Men egentligen hade jag inget att skriva utan jag ville bara att ni skulle veta att J is back in the bloggworld!
Nu ska jag bli bättre på att uppdatera och jag ska även göra något annat nu så puuuussss

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0