Dag 1

hejsan, idag så var det första hela dagen i stugan och jag har hunnit med ganska mycket måste jag säga ;)
vi har åkt båt, kört moppe, badat, solat, slappat och mycket mer :D grymt nice asså!
Imorgon blir det nog också bara slappa här hemma, men senare på kvällen kanske vi drar in till stan och kollar lite i affärer ;) det är aldrig fel måste jag säga :)

just nu väntar jag bara på maten för efter den så ska vi kolla klart på bangkok hilton den är så grymt jäkla bra! :D vi har bara en halvtimme kvar för dom andra 2½ timmarna såg vi igår kväll :)
nej nu ska jag nog hjälpa eve att bära in lite ved sen kanske jag ska ringa fanny eller nått har faktist ganska tråkigt nu :P
kyss!

 
 

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0