Kvällsbloggning

sista inlägget för idag gott folk. Jag och syster ligger i sängen och hon skulle läsa en ny bok som hon köpte i förr går så då tog jag parti över datorn :)
Nu på kvällen så räknade mamma ut mitt BMI ingen aning om hur hon gjorde men hon fick fram det till 16 tror jag är det bra? det låter i alla fall lågt men man vet ju aldrig lixom. Sen har jag växt nu på sommaren också. Wiiihooo! (bara en liten punkt som jag ville få med.) Hahah
Sen nu över till lite "bad news" att imorgon åker min syster hem... det kommer bli tomt nu när det bara är jag och lilla mamsen här :S hur kul är det lixom att bada ensam eller gå en promenad helt alone, jaja jag får åka in till stan 24/7 så det händer något i alla fall!
Nej nu känner jag att ögonlocken börjar åka ihop. God natt

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0