Miss u...

ÅH just nu vill jag bara träffa fanny saknar henne jätte mycket, ryser när vi pratar om allt vi ska göra i sommar! ska bli sjukt kul! :D Jag hoppas bara över allt annat att det blir av för länktar skit mycket!
Men hon är på gotland nu och åker hem snart tror jag, men då är inte jag hemma och jag kommer hem om några veckor.. Men jag får hoppas att det går fort så jag kommer hem till henne nån gång, Aja
Saknar dig enormt gumman!  Påå jr ♥ Plopp

Nu håller jag på att ändra min design lite jag försöker jag göra så att överskriften kommer i mitten av inlägget, men jag hittar den inte har letat as länge nu men jag tror jag ger upp snart asså, Ingen som vet hur man gör?? :)
Nej nu dampar typ syster om att hon ska ha datan så måste avsluta.

Kommentera gärna!
Postat av: FannY

"nappis" (fannys bäbis röst), Hhahh :)<3

2009-07-19 @ 18:03:20
URL: http://likepettersson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0