Det här inlägget skulle ha publicerats kl. 10 i morse men batterit dog så det kommer ut nu istället!

sitter nu i bilen påväg till centrum i nyköping men jag skulle ha hunnit skrivit ett inlägg innan vi åkte men det blev liiiiiiiiiiiiiiiiiite stressit så fick ta med mig datorn ist. men nu är jag här :)
Men tillbaks till centrumet jag ska till, dom har typ alla bra äffärer där äntligen lite normala äffärer inte några tant affär som dom bara har här i "centrumet" i katrineholm. Så vi får hoppas att jag hittar något och det lär jag göra :D 
 
Men det ända jag lever på här nere är capri-sonne och smoothies, asså jag kan inte äta något annat jag får typ ingen aptit när det är såhär varmt... har precis sminkat mig och nu dricker jag ännu en capri-sonne. hahah
Nej nu ser det ut som vi börjar närma oss så ska börja avsluta.
Ha en bra dag
 


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0