12 maj - Amsterdam nästa!

hejsan har äntligen kommit tillbaka från printern eller kommit tillbaka jag har faktiskt varit hemma i 1 dag ;) haha
Men det var verkligen ett minne för livet det var jätte kul! :D har tyvärr inga bilder som jag orkar lägga ut hade så kul så jag ser helt sajk ut på varenda bild :P sen hittade jag min älskling där nere gud vad söt han var, finns verkligen ingen sötare!! ♥ sammanfattning = En grymt rolig resa!
Fast varför stanna hemma länge lixom, haha på torsdag morgon åker jag igen till Amsterdam för ännu mer tävlingar wish me luck!
förlåt för dålig uppdatering och bilder ska bli bättre på det, jag lovar :) Men tänk snart är det sommar asså! gud vad jag länktar...och på tal om sommar idag är det exakt 1 år sedan jag och Rebecka gjorde våran första resa tillsammans till BAHAMAS! ett minne för livet :)
men nu ska jag nog börja avsluta för det är ändå ingen som orkar läsa långa inlägg ;)

  
   på banketten , här var det dans!
   pussar

Kommentera gärna!
Postat av: Johanna

Josefine. Du är så sööööt. (:

2009-05-20 @ 17:15:37
URL: http://wahllbergjohanna.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0