Fin Fint

Jaa en dag inne i stan med klassen var jätte härligt och det bästa var det fina vädret! :D tror det var 20 grader och solen bara stekte, nu är det sommar! , men fanny hade med sig sin systemkamra så kanske lägger in lite bilder imorgon om hon har skickat dom då ;)

tänkte lägga in lite bilder ifrån stugan nu också, för jag ska snart gå och lägga mig är verkligen grymt trött... men tror det är för att jag har gått väldigt mycket idag här säkeert fått solsting jag lovar, haha :P men det är riktigt härligt att gå i stan en sån här fin dag! nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. men det har variten riktigt härlig dag idag och en fin fin långhelg! :) (blev bara 3 bilder men whatever ;) )

    
Härligt väder i solen 


Bryggan och sunglasses

        
Älskar att sola

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0