Lunken

okej det här var nog det jobbigaste loppet jag har srungit i hela mitt liv ialla fall :P
en gång varje år så har vi ett lopp i här i nynäs där elever från alla skoler deltar, och det är ett lopp som är 8km långt och det var verkligen grymt jobbigt! för det värsta var att i starten så var det så mycket folk så jag tappade bort fanny så jag fick springa hela loppet enasm :( haha men vi möttes vid målet ialla fall :)

Idag lämnade jag in min mobil också :'( kommer sakna den <3
och vi fick ringa runt till 4 olika nummer för att få reda på om det gick på försäkringen eller var det var innan vi fick lämna in den... men det var något skummt men mamma skötte det där :P men hur ska jag klarar mig utan den? jag kanske inte är mest beronende av den men ändå utan mobil :( får väll hitta något annat att roa mig med under tiden kanske ett pussel eller något :P vem vet 
men nu ska nog jag och mamma åka upp och hyra film, som jag verkligen inte har gjort på hundra år :)

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0