Kvällsinlägg

hejsan, kollar på idol nu och dom har ju michael jacksson tema det kan ju inte bli annat än grymt lixom. Men det som man saknar är ju hans dans för det kan ju inte idolerna... menmen.
Ikväll blir det nog en sittahemma kväll eller det var några som frågade om jag ville hänga med ut men får se hur jag gör med det faktist.
Jag kanske skriver mer ikväll men nu ska jag ladda ner lite musik först :) ses ikväll.
Pussar på er!

Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

vilka frågade? :-)

Du svarar aldrig på kommentarer!

2009-10-17 @ 11:59:16
Postat av: Jossan

Hejsan, det var bara två som jag känner men ville inte gå ut med dom.

Jag vet ska bli bättre. :)

2009-10-17 @ 22:08:54
URL: http://josefinesofiaelisabeth.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0