Det tar aldrig slut

haha jaa vart ska man börja gick i skolan idag och på torsdagar har vi jätte lång lunch det e verkligen grymt skönt :)
men på den lunchen gick ja och fanny ner till konsum och tänkte köpa glass :D (haha såklart min idé, bilden är från skolan) hahah , Det tar aldrig slut på mitt glassätande vet inte hur många gånger jag har sagt "nej nu får jag sluta" haha men det håller såklart inte ;)
nu håller fanny på att skicka bilder från igår när vi va ute och fottade, men hon skulle ut me hunden så vi fortsätter väl senare antar jag! jätte fina och härliga bilder!
medans hon e ute passade jag på att skriva ett inlägg, och sen tog jag en glass till ;) hahah jag vet jag e lite sjuk men det e ju så jävla gott! :D
kollar också på lyxfällan fattar inte att man bara köper och köper saker fast man inte har några pengar... (beroende kallas det)
Det är jätte roligt att ni skriver så fina kommentarer som "jag diggar din blogg" fortsätt med det man blir så glad :D<3
En sak till jag har blivit uttagen till Printerspringen! det är en jätte stor simhoppstävling där lag från alla länder kommer och tävlar, och det är 4 i min ålder i hela sverige som får åka och jag fick chansen! grymt roligt!
Neej nu får det vara nog på skrvandet måste kolla om fanny har kommit tillbaka, eller så kanske det blir en glass till xD haha

GOD BYE


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0