Söndag den 5 april

Just nu håller mamma på att städa min garderob, okej jag skulle hjälpa till men blev att jag hamnade här ist ;)
idag har jag bara tagit det lungt för vi hade ingen träning idag så det blev en slappardag. jag har gjort om min header också , visst blev den fin? :D ska göra om systers också men har inte hunnit (aa)
fast det blev lite vattenballong-krig idag igen, haha det är så jävla kul jag lovar att om ni testar så är man fast, det är så grymt kul! ;) hahah
fast vädret var desto mindre kul idag...men för min skull gör det inte så mycket jag tycker det är mysigt att få sitta inne utan att känna skulden över att gå ut, sen e jag faktist lite sjuk också.. "/
nej nu ska jag nog ta och se vad som händer borta vid teven :P

Hej då!

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0