tjugoåttonde agusti tvåtusenio

Min datat har laggat heeela dagen för jag var inne på msn sen gick jag iväg en liten stund, och sen tog det typ två timmar att sätta på den igen! Jag blir lite arg asså! så alla ni som skrev till mig då nu vet ni varför jag inte svarade ;)
Idag i skolan så var fanny lite sjuk och nu lovar jag att jag också är det nu för känner mig typ hostig och febrig.. inte bra, jag lovar att det är svininfluensan :/ måste verkligen bli frisk!
Nu ska jag typ proppa i mig alvedoner och annars ska jag försöka få tag på fanny.
Pussar <3



 

Såhär "söt" var jag idag då :)

Kommentera gärna!
Postat av: Nathalie

Lika söt som alltid!

2009-08-29 @ 12:04:48
URL: http://natthild.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0