Beck

det blev som jag sa vi åkte in till stan idag :) fast jag och papi tog moppen och jag körde, även fast det inte var den säkraste körningen hitils, men skit it ;)
vi tog en fika mitt inne i stan sen avslutade vi dagen där inne med minigolf. Hahah riktigt kul!
Sen när vi kom hem så åkte jag och sis moppe igen och nu tror jag vi har åkt på varendra liten stig här i närheten och sett varenda hus också... :O

Nej men just nu kollar vi på beck, våran familj är verkligen en liten beck/wallander älskare, men dom är verkligen grymt bra, den här också men har inte sett så mycket än för det blev reklam men nyheterna emellan :( Det borde fan inte finnas reklam hatar det det kommer alltid när det är som mest spännande!
Oj måste sluta det börjar nu... puss


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0