Rubrik efterlyses!

Det blir bara ett kortfattat inlägg för jag ska fortsätta ladda upp musik sen :)

Idag så åkte jag först in och tränade men det blev bara ett kort pass eftersom SM ska avgöras imorgon *Wish me luck* :) så vi behövde vila lite extra :) Jag kom hem vid ungefär halv 2 och då var jag sjuuuukt trött så sov i kanske 2 timmar ;) innan jag vaknade av att emelie skickade ett sms och undrade om jag ville komma till henne, så då gick jag dit. Och vi hade det bara allmänt mysigt och satt och pratade litegrann :)
Sen kom jag hem vid 7 och vi åt och sen har jag fixat litegrann med kroppen :P Hahah
Men nej nu ska jag göra en smothiee och sätta mig och mysa i soffan litegrann, men slänger in en mysig kvällsoutfit innan också
Pusssssssssssssssss
 

 

*Mjukisar - intersport
*Randig tröja - Monki
*Halsduk - yves rocher

Kommentera gärna!
Postat av: M

hejsansvejsan :)

fin blogg du har! :D tänkte bara fråga om du vet var man köper baddräkter från TYR? ;D

lycka till på sm fresten!

kram

2009-07-10 @ 12:27:41
Postat av: FannY

Sv: ahahah, jaa fan vad kul vi får GMN :)<3



Uppdatera? :P

2009-07-13 @ 09:22:14
URL: http://likepettersson.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0