Dagen skriven i 4 meningar ;)

Imorse började det med lite monligt, men vi åkte ut med båten i alla fall, och frammot dan så blåste molnen bort och resten av dagen var det fint väder :D
Idag kan jag säga att jag har förbättrat solbrännan, äntligen säger jag bara! Älskar att vara brun men får bara hoppas att det håller i sig resten av sommaren nu!
Sen senare på kvällen så åkte jag och sis vattenskidor, så jäkla kul! :D okej det kanske inte ser ut som om jag är värsta proffset när jag åker men åka kan jag i alla fall göra och det vet jag :P haha
sen som avsluting på kvällen så såg vi filmen som gick på 1:an nu den hette jägarna asså hlälp! "/ fy fan vad äcklig den var, så grymt läskig... kommer aldrig kunna somna inatt :S Hahah jag vet att jag är töntig men hatar svenska skräckisar...
Nej nu ska jag nog komma över dom hämska tankarna med lite kortspel. <3

   
Haha jag och sis står på¨ett grund ;)

 
Vattenskidor :D

Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0