Fredag äntligen!

äntligen har det efterlänktade fredagen kommit! :D
idag på lunchen gick vi hem till linda och åt nudlar och mackor och vet ni? hennes katt hade precis fått kattungar ♥
asså det måste ha varit dom sötaste jag nånsin sett! helt svarta och pep bara hela tiden, gud så gulliga dom va asså!! :D (och jag är endå den som inte brukar älska katter) :P
kvällen är inte planerad än men hoppas att jag hittar nån att gå ut med har inte varit ute på år och dar.. "/ fast jag vill kanske helre sitta inne och kolla på nån film eller nått sånt, för om man kollar ut är det jue hedlig svensk "vår"
typ 1 minus och snöstorm! vad är det här,? jag vill ha sommar nu! tänk för ca. en vecka sedan gick jag till skolan i uppvikta chinos och sa till alla som tyckte jag var helt dum *nej med det är ju sommar jue!?. haha det är bara ett öga blott... men vi hoppas att det blir bättre nästa vecka iaf. :)
nu har vi precis varit nere på rökeriet och handlat lite gott som ska bli middag ikväll :D

 
 Visst e dom söta?

ha en trevlig kväll
/ jossan


Kommentera gärna!



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Tack för kommentaren!
Trackback
RSS 2.0